Warehouse beveiliging
Tijdelijk goederen opslaan kan veel risico’s met zich meebrengen. Zeker wanneer deze goederen van hoge waarde zijn. Of wanneer u te maken heeft met groot risicokapitaal op een relatief klein oppervlak. Deze vaak uitdagende locaties vragen om veelzijdige beveiliging. DETEC kan u ondersteunen met de beveiliging van uw distributiecentrum, magazijn of warehouse. Zo voorkomt u diefstal, inbraak, vernieling en verduistering van goederen.
Preventie: beveiligingsrisico’s
Wanneer u de verantwoordelijkheid neemt over de goederen van uw klant, dan wilt u uw klanten de zekerheid geven dat de veiligheid geborgd is. Onze DETEC-adviseurs zijn getraind om eventuele tekortkomingen of onregelmatigheden in de opslagruimte te signaleren. Wij brengen de volgende dingen in kaart:
- Sleutelregistratie
- Toegangscontrole
- Toegang, toezicht en indeling
- Visitatie van medewerkers en bezoekers
- Brand- en sluitrondes
- Transportbewegingen (laden en lossen)
Aan de hand hiervan adviseren wij welk beveiliging-, inbraak meldsysteem, camerasysteem en brandmeldinstallatie het beste bij uw situatie past.
Verzekerd bij schade of diefstal
Bij de op- en overslag van goederen is borging een belangrijk onderdeel. Er kan altijd iets gebeuren per toeval of door opzet. Wij helpen u met de oplossing. Onze camera’s bieden ondersteuning bij het verkrijgen van bewijsvoering voor bijvoorbeeld het afhandelen van de verzekering in geval van schade.

TAPA-certificering
Voorkom transportcriminaliteit, ladingdiefstal of het verlies van goederen door een goed beveiligingssysteem en bijpassende certificering. Steeds meer verladers vragen om een TAPA-certificaat. Met een TAPA certificaat toont u aan dat uw organisatie alle mogelijke maatregelen neemt ten aanzien van het beheersen van beveiligingsrisico’s.
Weten welke TAPA certificering uw organisatie nodig heeft? Of wilt u weten aan welke maatregelen uw organisatie hiervoor moet voldoen? Onze beveiligingsspecialisten geven u graag vrijblijvend advies.
Bel direct Gratis adviesgesprek

Onderhoud en 24-uursservice
Belangrijk is dat de installaties werken als het echt nodig is en tussentijds geen onnodige alarmmeldingen geven. Om die reden is het belangrijk dat ieder jaar de elektronische beveiliging van uw bedrijf wordt onderhouden. Bij eventuele storingen zorgen wij dat er binnen 24 uur een service monteur ter plaatse is.
Meldkamer beveiliging
Bij onze meldkamer verwerken we alarmmeldingen van uw alarm- en/of camerasysteem. Naar gelang het type alarmmelding nemen we direct actie en bellen we u, andere opgegeven contactpersonen, de politie, bewakingsdienst of andere hulpdiensten.
Bijbehorende diensten
Meldkamer toezicht
Al onze alarmsystemen sluiten wij aan op onze eigen door justitie erkende meldkamer. Hier hebben wij voor alle type meldingen zoals inbraak, brand, paniek, lage accuspanning, 230V uitval etc. verschillende protocollen hoe deze af te handelen. Het kan zijn dat wij u eerst informeren, de politie, brandweer of bijvoorbeeld een bewakingsbedrijf bij u in de regio.
Onderhoud en 24-uursservice
Belangrijk is dat de installatie werkt als het echt nodig is en tussentijds geen onnodig alarm geeft. Daarvoor is het belangrijk dat wij ieder jaar het alarmsysteem onderhouden en dat er bij eventuele storingen binnen 24 uur een service monteur ter plaatse is om een mogelijke storing op te lossen. Hiervoor bieden wij op al onze alarmsystemen onderhoud en servicecontracten aan. Vanuit de verzekering is dit contract ook een verplichting, net zoals het meldkamer contract.